SICK

Hej, det var inte igår!
Jag ligger hemma och är sjuk, har feber och ont i halsen så in i....
Men jag är ändå lite glad eftersom det är mer plus än minus just nu! Här kommer en plus och minus lista:

+ Fyllde år i tisdags så har fått jätte många fina presenter
+ Plånkan är full
+ Jag har en oöppnad alladin ask som väntar på mig
+ Det är valborgs snart
+ Imorrn blir det helg 

- Jag är sjuk
- Det är inget bra på tv
- Jag har en dålig hyperiod
- Jag har lingonvecka (kul å veta haha)  

Nä men somsagt så är det 1 mer plus än minus så det är ju bra=) Laddaren till kameran är borta men jag ska söka upp den och ta kort på alla mina fina presenter!

Kommentarer
Postat av: jose

men fuck att du är sjuk!

2010-04-22 @ 08:28:23
Postat av: jazz

grattis i efterskott!!!!!!!! :D

2010-04-22 @ 18:44:51
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0