I,m dead

Hej.
Jag somnade efter att jag skrivit det senaste inlägget och vaknade nyss. Jag känner mig ännu sjukare nu, fan att man ska bli sjuk just innan helgen, inge festande för mig..
Har inte ätit nått idag så jag är sjukt hungrig, vi har dock inget ätbart. Eller jo, typ pytt men jag orkar inte ställa mig och steka. Jag ska be Robin gå och köpa mig en kebab sandwich när han kommer hem från jobbet:)

En sån här dag är det ju tur att man har bloggen. Jag ligger i soffan med den bärbara och går endast upp när jag ska kissa eller hämta mer vatten.


Kommentarer
Postat av: Åsa Gustavsson

Ät lite kebab...sov lite mera. De går över! kram

2010-04-24 @ 14:54:24
Postat av: Anonym

blogga oftare

2010-05-02 @ 22:31:51
Postat av: Lowan

Nazza, uppdatera mer !!! ;D

2010-05-03 @ 10:20:55
URL: http://lowans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0