En ny blogg har föds!

Hej och välkommen till min nya blogg!
Här kommer jag b la skriva om mode,mina åsikter och mitt liv:) Idag har jag varit i skolan, jag går första året på spectrum-skapande kommunikation på andersstorpskolan och jag trivs jätte bra. Efter skolan så åkte jag buss hem och då råkade jag somna. Jag sov ända tills klockan var halv 8! När jag vaknade fick jag panik eftersom jag och min pojkvän hade planerat att vi skulle se idol hos några vänner. Det blev iallafall bra tillslut, så nu sitter jag här framför tvn och skriver på jonathans bärbara dator. Och nu när jag ger bloggandet en chans och ska försöka skriva så mycket som möjligt så hoppas jag att ni kikar in här lite då och då, okej:D?!

Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du på bilden

2009-09-20 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0