Jag har tråkigt.

Vilket ämne är roligast i skolan?
I grundskolan var det bild och nu på gymnasiet är det svenska.
Detta äter jag gärna:
Husmanskost.
Vem är snyggast av dina vänner?
Det var en svår fråga eftersom alla mina vänner är förjävla snygga.
Men om jag måste välja en här och nu så blir det Linnea!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
Ja.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja, Robin:]
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Absolut, jag är en känslomänniska som inte spar på tårar.
Vem vet mest om dig?
Robin och Josefin.
Vem bråkade du senast med?
Det var längesen jag bråkade med någon, men mitt senaste tjaffs var med pappa.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Robins komentarer igår när vi var inne på blocket!
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Oj, nä jag orkar inte kolla igenom hela, men dom som skrivit till mig mest är väl typ: Robin, Sandra, mamma och Sara.
Har du skrattat idag:
Nej inte det.
Smugit ut utan lov?
Nuförtiden får jag alltid gå ut, men när jag var yngre så försökte jag väl smita ut nångång men hann typ gå tre steg innan jag vart indragen i huset igen haha..
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio år så hoppas jag att jag bor i ett nybyggt och modernt hus någonstans i Västerbotten.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Robin såklart:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0