home, sweet home.

Hejsan. I helgen så har jag följt med min pojkvän till Jörn och jagat. De fick två älgar på tre dagar, vilket är rätt bra! Just nu sitter jag här, proppmätt! efter att ha käkat pizza som vi köpte på vägen hem. Jag och älskling skulle basta typ, nu? Men vad det blev av det vet jag inte för han ligger och sover haha, han är så söt! Nu ska jag iallafall duscha. Det ska bli jätte härligt eftersom jag inte har duschat sen i fredags då vi badade badtunna.
Jag slänger in lite bilder från helgen så hörs vi imorgon, gonatt.


Jag i väntan på att en älg ska dyka upp.

Älskling söt som alltid!



Jag i båten, NO MAKEUP därför jag ser så jävla sliten ut:)

Såhär fin himmel var det.



Spirit, världens goaste hund!

En äcklig trollslända Robin tog kort på.


Puss o Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0