På bättringsvägen

Godmorgon! Idag mår jag faktist superbra=) (hur ni ska tolka det vetja inte eftersom jag har varit sjuk i nästan en vecka så klagar jag inte över något), hehe men iaf så har jag nästan precis just vaknat och nu sitter jag framför datorn med en banan milkshake. Det är så tråkigt att vara hemma på dagarna utan Robin..och han kommer hem vid 4, läänge kvar:/ Ikväll så ska jag sola solarium har jag bestämt, jag är riktigt blek nu. Jag har faktist en sån hy att jag blir jätte brun på sommarn och jätte blek på vintern, aja seya!


Här är en riktigt gammal bild som är tagen i Stockholm. Jag hade just kommit dit efter en SPA resa till Tallin där jag fick en "brun utan sol massage" haha! Jag minns det så väl när tanten som skulle massera mig gav mig en papperstringtrosa, jag bara "what is this?" och hon tog av mig den och satte på sig den ovanpå kläderna och sa sen "no cloth". Fan va pinsamt det var alltså. Men tillbaka till bilden nu, jag var äckligt jävla brun och hade långt svart löshår. Nu är jag blek (fast fantisera bort det för det är jag inte snart) och har honungs/guld färgat mellanlångt hår. TILL FRÅGAN NU! ska jag ha mörkt eller ljust hår?!



 


Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0