Boom, boom, boom, gotta get get!

Hej bloggen, det var inte igår!
Mitt lov har hitills varit hur underbart som helst. Jag har bara legat hemma och slappat:) (måste ju vila upp mig inför helgen, haha). Ibörjan av lovet så satt jag och planerade vad jag ville göra på lovet, typ åka till olika ställen och så. Men varje dag har jag vaknat upp och kännt mig trött och myssugen så jag har insett att på ett lov inte bara är till för att hitta på en massa saker, det är även till för att man ska vila upp sig inför skolan.
Nu ska jag iallafall fixa mig och sedan åka in till stan..måste köpa några saker inför halloween. Sen ikväll så blir det träning med älskling, seeya!


En bild på mig och tjejerna på skolavslutningen i 9an. Miss you girls!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0