JÄVLASATANSKUKHELVETTE

Min dag har hitills varit åt helvete. Jag for hem från skolan för att jag hade ont i skallen, + lite för att jossan inte var där och då suger det.
Iallafall så fick jag vänta i 40 min på att bussen från a-torp till stan skulle komma. När jag kom till stan så såg jag att jag var tvungen att vänta på min buss i en timma. Jag fick damp, och gick till Robins jobb. När jag hade suttit och väntat i en timma och skulle gå till bussen så gav Robin mig en hundring så att jag kunde köpa mat (hur snällt som helst!). I bussen så sitter ett gäng alkolister/knarkare och pratar, eller snarare skriker om överdoser dem tagit osv. Sedan tar en av dem fram en vodka flaska och bjuder "laget runt" och en av dem får i sig lite för mycket så hon börjar spy...! FYFAN säger jag bara.
När jag äntligen ska hoppa av och ska gå till pizzerian så märker jag att hundringen är borta, jag måste ha tappat den i stan när jag tog ut min busskort. Sedan blev det ju inte bättre av att jag var tvungen att gå hem i pissväder hungrig! Nu ska jag värma 2 billys i ugnen , ja ni läste rätt. Vi har ingen micro i lägenheten än. Men ha det så bra, ät god mat, inga STENHÅRDA billysar iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0