Idag är en bra dag.

God morgron!

Gud så skönt med helg alltså. Det bästa med att ha helg är att man kan vara vaken hur länge man vill och sedan vakna hur sent som helst. Igår efter skolan så kom mamma och hämtade mig, och körde in till stan där vi fikade med Stina, morotskaka och meloniste blev  det såklart! Sedan gick vi på stan ett tag, jag köpte glansspray till håret från toniandguy, ett puder från nivea, en läpppenna från nivea, hårspray med märket proffs, 2 par nylonstrumpbyxor från H&M och ett jättesnyggt halsband också från H&M. Jag har tyvärr ingen kamera, men ni har väl fantasi=) Gårkvällen spenderades här hemma hos Robin med Fredde och Jens. Det var tydligen bara jag som var intressrad av Idol det slutade med att dem satt i köket och snackade medans jag satt helt ensam framför tvn med godis. Men inte klagar jag, skulle Robin och hans vänner suttit med mig framför tvn så skulle dem nog ha komenterat allt stup ikvarten! hatar sånt haha.
Om 2 timmar så ska jag och Robin till min moster där hela min släkt kommer vara. Min kusin har nämligen fått en liten bebbe så vi ska dit och träffa den och äta buffé=) Sen ikväll så är vi bjudna på middag hos pappa, så då ska vi va där ett tag och efter det så får vi se om det blir party, hoppas!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0