Hissar och dissar=)

Nu tänkte jag ge mig på en dissar hissar lista, haha vi fårse hur det går!



1. Vita jeans/leggins: Usch säger jag bara, det värsta som finns måste ju vara när en lite större tjej har på sig vita byxor som väckar sig och visar celluliterna. Inte smickrande!
 
2. H&Ms egna foundation: Den foundationen var den första jag använde. Jag gick typ i 6an och visste inte alls hur man sminkade sig och dessutom så sov jag i sminket! Ni kan ju tänka er hur jävla mycket bakterier H&Ms billiga skitfoundation innehåller..fattar inte att vissa i min ålder fortfarande använder den.

3. Gult hår: Jag har sett människor med vackra ansikten och snygga kläder i den hårfärgen och jag kan bara säga att håret gör så att dem bara ser skabbiga och omoderna ut. Go brunett lr använd silvershampoo please=)




1. Svartvit leopardmönster: Grr alltså! Sexigt, fräscht och modernt.


2. Honungsfärgat hårsvall: ioförsig så är Mary Kate jävligt snygg i sin helhet på denna bilden men kolla bara på
hennes hår, vill ha!


3.Mocka: Lite dålig bild men ni fattar. Mocka is the shit! på skor, kjolar, byxor och ja vem vet, kanske även snart på tröjor?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0