hissar dissar lista tidigt på morgonen.

God morgon!

Jag vaknade sju imorse för att jag skulle ha två timmar att fixa mig men nu sitter jag här klockan åtta och är helt klar, eller nästan. Vi slutar tidigt idag så jag och Jossan ska gymma efter skolan. Nu får ni en hissar dissar lista=)



Pimpare: Människor som har förmågan att förvandla en svart vanlig t-shirt till värsta coola grejen men hjälp av kedjor, nitar osv är grymma!

Platå: Platåskor måste ju vara det snyggaste på länge! Jag minns typ förra julen, då använde man pumps utan platå och nu känns dem som tantskor.

Ljus: Jag ÄLSKAR ljus i alla olika former och det får gärna vara doftljus. Med ljus tända blir allt så mysigt så när jag ser ett ljus här hemma så kan jag inte låta bli att tända det haha!



Korkskruvar: Tjejer som lockar hela håret med en smal locktång så att håret ser ut som en peruk från 1700-talet. Ett tips: Locka inte ända upp från hårbotten och använd helst en lite tjockare locktång så blir det mer hollywoodlockar. Dra även händerna genom håret när du är klar för att undvika docklockarna.

Slask: Det värsta som finns måste ju vara när en bil stänker ner dig. Sen så är det så jävla jobbigt att gå i höga skor när det är slask.

Pms-människor: Människor som låter deras ilska gå ut över andra. Bara för att du har ett dåligt liv, en dålig dag eller mens så betyder det inte att andra ska behöva lida av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0