Grattis alla pappor!

Hejsan=)
Gårdagen var riktigt lyckad. Vi var först på Robins tävling, han vann inte men inte surade han för det. Efter tävlingen så åkte vi in till umeå city och där hittade jag sånahär leggins med skinn på sidorna. Robin sa att jag skulle köpa dem men eftersom vi just hade kommit så sa jag att vi skulle titta i några andra affärer och sedan återkomma om jag inte hittade nått annat snyggt. Jag hittade inget annat, så vi gick tillbaka till affären där legginsen var och vet ni vad? dem var borta! Någon hade köpt dem. Men som tur var så hittade jag ett par andra snygga leggins som jag köpte=) När vi kom hem så var vi riktigt trötta. Vi åt middag hos Robins föräldrar, spenderade kvällen där och fick sedan skjuts hem av några gäster som också hade ätit där.
Idag är det ju farsdag så grattis alla pappor! Snart så ska jag och Robin hem till hans föräldrar och äta smörgåstårta. Sedan ska jag göra en tårta som vi sedan ska åka till pappa med och fira han=)



Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0