FREDAG

God morgon=)
Som ni säkert märkte så tog jag en bloggpause, sånt behövs ibland. Jag har ägnat mig åt skolan, älsklingen och träningen hela veckan och nu är det äntligen helg! Jag måste bara berätta hur gullig Robin var igår. Jag satt vid datorn och han stod i duschen. Efter han hade duschat så gick han in i sovrummet. Efter ett tag så kommer han och säger följ med här och håller sina händer framför mina ögon. När jag kommer in i sovrummet så ser jag att han har tänt jätte många ljus, och han sa "Välkommen till mitt spa" haha. Han gav mig fotmassage med locobase och ryggmassage med bodybutter, skönt vare kan jag lova=)
Klockan halv så ska jag gå till bussen, efter skolan så blir det fika med mamma och ikväll blire nog att festa.
Ha en bra dag!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0