Min helg

Hejsan!
Min helg har varit superbra. På fredan så förfestade vi med ölspelet hos boman vilket var hur trevligt som helst, bortsett från att det blev "vattenfallet" hela tiden. Så ja, det slutade med att både jag och min pojkvän knappt kunde stå på benen så vi drog hem och sov dirr!
På lördagen så förfestade jag, Robin och hans vänner hemma hos oss. Ni skulle sett hur alla såg ut, det fanns allt från riddare till hippies:) Efter vårt lilla förfestande så tog vi bussen in till stan och gick därifrån till min systers fest där det var fullsmockat med folk! Det slutade med att två stycken väktare kom och förstörde allt (såklart:@) Då drog vi till max och sedan till frasses..Tydligen hade polisen avslutat alla fester, men det var ju inte så oväntat. Jag menar det var halloween, då har säkert dem dubbelt så mycket koll som annars.
Nog om helgen nu. Jag sitter här i vårt fina vardagsrum och kollar på "djävulen bär prada" som jag diggar skarpt! Min sötnos ligger och sover vid den här tiden, som vanligt..fast han går ju typ upp dubbelt så tidigt som mig så jag förstår honom:) Men nu börjar det!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0