Changes

halloj!

Det är hur skönt som helst att vara ledig från skolan en dag. Jag vaknade av mig själv klockan ett och då kände jag mig utvilad och glad:) Jag har ju glömt berätta att jag har färgat håret mörkt, jag blev supernöjd!
Just nu sitter jag iallafall här framför datorn och lyssnar på julmusik, snart så kommer min älskling hem från jobbet och då ska vi äta och sedan åka iväg och träna, härligt!


På den här bilden var mitt hår nyfärgat. Jag älskade den ljusa färgen men det blev så himla jobbigt men min mörka utväxt. Vi fårse om jag färgar det ljust till sommaren igen, jag tror faktiskt  det eftersom jag älskar att förändra mig:)


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste inte att du hade blogg :O

2009-12-01 @ 22:52:48
URL: http://hub.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv nångång då!!

2009-12-06 @ 13:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0