shopping

Hej!
Idag har jag spenderat min dag på stan med mamma, stina, Eva och Sara. Först så shoppade vi lite på huvudaken-rean och sedan så åt vi på subway, mörkt bröd, kycklingbröst, toastad, alla grönsaker och ceacardressing säger jag bara!
Efter den smarriga måltiden på subway så tog vi vårt pickpack och shoppade vidare. Efter en lång shopping runda så var det dags för waynes, chailatte säger jag bara!
Nu ska jag, älskling, jonte och jossan iväg och grilla på något mysigt ställe, så det är bara att hoppa i täckbrallorna och ge sig ut=)

Här är det jag köpte:









Kommentarer
Postat av: cissi

blogga oftare:)

kram cecilia

2009-12-29 @ 15:22:50
Postat av: Anonym

bra blogg!:)

2009-12-30 @ 03:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0