festligheter

Hejsan!

Jag sitter just nu och smuttar på en bacardi breezer, min favoritdricka när det kommer till alkohol.
Jag har stressat en heldel idag, först var jag ner och solade, sen duschade jag. Efter det så plattade och lockade jag håret, tog en timma!! Efter att ha lockat hela mitt tjocka hår så började jag sminka mig, men självklart skulle allt gå åt helvete! Lösögonfransarna var ju inte dem lättaste att få på och det såg ut som att jag hade fått ett blåöga..Så jag tog bort sminket och började om frånbörjan. Tillslut fick jag till det med lösögonfransarna och la på en vit/silver glittrig ögonskugga och eyeliner, blev riktigt bra. Men iallfall så kommer jonte och jossan strax hit och ska äta gomiddag made by Robin med oss, kött och potatisgratäng och kladdkaka med grädde och hallon till efterätt, mums! Blir nog även en hel del snapsar till maten hehe;)
Senare, efter maten så blir nog att spela lite spel osv och sen dra iväg på någon fest! Vilken vet vi dock inte än, men det borde ju inte vara något problem eftersom det är nyårs eller vad tror ni?
Jag har tagit lite bilder på min nyårsoutfit på mig, sminkningen och håret men det orkar jag inte lägga in nu så det får jag göra imorgon, men ha en bra kväll nu och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0