en dag kvar.

Hej!
Jag sitter just nu och ser på cinderella story som alldeles strax är slut..Idag har jag ätit på max, shoppat och färgat håret mörkare=) Här har ni iallafall bilder på det jag shoppade idag:

Min nyårsklänning, den är snyggare på, tight och kort!
Ryggen är riktigt snygg också! Men jag vet inte om jag ska ha med eller utan pälsen, vad tycker ni?



Lösögonfransar. Brukar inte ha det så ofta men när det är nyårs så kan man ju lyxa till det lite;)


 Jag glömde min deo i omklädningsrummet på skolan så var ju tvungen att köpa ny hehe. Lär ju behövas nu på nyårs då man ska parta loss rejält!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pälsen var ju riktigt fin! Ha på dig den också :)

2009-12-31 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0