18 december, en bra dag.

Hejsan!

Det var inte igår jag skrev, jag har varken haft tid eller lust men nu idag när vi får lov så ska jag skriva lite oftare=) Det har inte hänt sådär jätte mycket sen jag skrev sist, jag har pluggat, tränat, festat osv.
Klockan 10 tar jag bussen till stan, börjar 20 i 12 idag, love it. Sedan har vi typ nå julgrejs i aulan och sen är det LOV! så det blir förmodligen party ikväll, måste ju fira att vi fått jullov haha=)?


Nu när det är så mycket snö så längtar jag mer än någonsin efter att få åka skoter! Jag minns förra vintern, jag och Robin var helt in to det då! vi körde seriöst varje dag haha! Jag har tyvärr ingen bild på hans skoter så jag slänger istället in en bild på hans cross. Det gick inte så bra för han som ni ser....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0